Videoinlägg morgonen :D



Komentera inte inlägget tack :) <3

Kommentarer
Postat av: Emiiiiiiiiiiil Bäst

äääääh bla bla ääääääh bla bla ääääääh hahahahaaaha

2010-05-21 @ 14:10:29
Postat av: Fulast på jorden

Varför ska vi inte kommentera inlägget?

Jag tycker du verkar lite överdriven men du är väldigt söt också. Kollade på inlägget förut då du skrev att du får negativa kommentarer för ditt utseende. Vad tråkigt :( Men du verkar ändå stå på dig och ha kul ändå, bra självförtroende alltså! Härligt :D Du skulle nog tycka att jag var en nörd och tycka jag var fulast på jorden( har haft självmordstankar och var jättenära att hoppa framför ett tåg) , det stämmer jag för jag är det, menn... döm inte personer efter utseendett.. nt för jag tror att du gör det menmen.. ehhmw.. aam.. hejdå

2010-05-21 @ 20:34:03
Postat av: Anonym

kanske lite mycke eeeee

2010-05-22 @ 11:20:34
Postat av: filippa den bästa

haha hedda eh hela tiden xD

2010-05-23 @ 19:07:54
URL: http://filippafossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback