Det ni kanske nt viste om mig ;)

Jag vet att jag förendrats så jävla mkt så här har ni lita saker ni borde veta om mig :D


* Jag spelar äldre en vad jag är
* Jag gör nästan aldrig som mamma eller pappa säger
* Jag får vad jag vill ha
* Jag har tandställning ( ska bort 9/6 i hope)
* Jag brukar nt festa
* Jag är livrädd för att skäma ut mig endå så gör ja de
* Det finns många som hatar mig för mitt utsende
* För ett år sen hade ja så kallad acne , men den e typ borta nu va hos läkare
* Jag plattar håret
* Slösar pengar på skit
* Kommer aldrig gå till skolan utan smink
* Jag älskar att bada


Okej e de ngt ni undrar lite mer privat så får ni fråga så svarar ja ärligt passa på :D

Kommentarer
Postat av: Emiiiiiiiiiiil Bäst

de borde stå. "Gillar att sparka Emil" (:

2010-05-19 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback