1 åt tbx va ja nt den ja va men va fan spelar de för roll?

Ja vet att ja knappast va som ja e nu. Men som om att jah bryr mig ja älskar den ja e. Om ja skulle ta bort mitt smink skulle de inte vara ja. Ja skulle nt ha nån personlighet. Om ni nu e mina vänner aceptera de o läg nt ner så jävlamkt tid på hur ja ser ut elr beter mig !E de erat problem elr ?
Fjortis jävel elr hora de e väll att ta i va ? Vad har ja gjort er ? Nej nej här måste man tydligen rätta sig efter va andra tkr fan va tror ni?
Ja e inte sur på nån men ja blir bara grymt ireterad på allt tjat ! Ja kanske inte va som ja e nu för ett år sen men what ever ? E de erat problem ärligt !!
Sen måste typ häften vara anonyma som komenterar sån där skit som fjortis jävle har ni inget bärre för er elr !
Lite avensjuka kanske ? Va fan ja bryr mig inte !!

Fy fan va sabb innan !!
Vill bara glömma aceptera de !<33
(tar fan bort bilde i mon XD

Kommentarer
Postat av: Sonja

Det går bra,kan fixa lite senare igen :)

Men ska jag skicka den till dig så kan du kolla om du tkr det såg bra ut ;)<333

2010-03-06 @ 21:41:35
Postat av: julia

Det går bra,kan fixa lite senare igen :)

Men ska jag skicka den till dig så kan du kolla om du tkr det såg bra ut ;)<333

2010-03-06 @ 21:42:02
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Anastasija

Du är sötast! Skit i alla avundsjuka jävlar ! <333333

2010-03-06 @ 22:45:02
URL: http://anastasijast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback