Snart träning...

.. så snart ska jah åka. Jag lånade mammas laptop nu för jah pallar inte hämta min.. Aja i dag så var jah i skolan. Vi hade as kul . Jag och madde,carro skulle ha matte pass första lekt. För alla som låg på steg 6 . Sen gick vi ut på rast. Vi gick ner till isen. Jag och carro försökte få madde att våga gå ut på isen. De va skit kul. Sen så kom max och fälde mig . Sen skulle tydlige patrik och simon också göra de så då vågade jag inte ställa mig upp. Carro filma såklart. Sen när jah kolla på den fatta va pingt. Jag gick i alf in kall. Sen så satt jah, madde och frida i ett eget litet rum. Tills de blev lunch. Jah åt ingen mat så gick nästan direkt ut med madde. Fast jah vågade inte gå ut på isen för en alla kom.


Ute på isen så typ blev jah fäld av patrik och simon . Jah fick sitta ner på marken... för att inte bli fälld . GUd sen tog dom min sko de kallar jah att gå över styr. Så jah ahde inte någon sko på ett tag. Jah var as blöt om rumpan sen. 

Spanskan gick ganska bra ... 

ses efter tränigen<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback