Frågor !

Okej tänkte bara fråga er som blogg läsare om några frågor !


Ska jag färga håret lite mörkare typ som de e när jag badar ?  Ska kanske färga i helgen me ,adde ,en jag vill veta om ni tycker de ?


Vem va de som ropade på mig i dah bär vi gick i från eriksdalsbadet wtf ? Haha de va sjukt vill bara veta!


Ska jag börja morgonblogga igen elr ska jag göra som nu ?   Kanske ska göra de igen elr ?


E de fel att ändra på sig ? Jag vill bara vet för att jag e inte dne jag va för typ ett år sen !


Vill ni ha fler bilder fårn typ varje dag?  Ska försöka me de men de e svårt efter som minet på denhär datan e fullt och jag vill absolut inte att pappa tömer den igen. Kanske måste göra de å mammas men säga va ni tycker !

Tack puss och kram <33

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

jag tycker inte att du ska färga, det är onädigt eftersom du har en jättefin färg och det förstör håret.

jag tycker också att man inte ska ändra sig. Man ska vara den man är och vara stolt över det.

2010-02-03 @ 20:09:02
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: julia

- Visst,nathalie har lite rätt med håret men ditt hår har blivit ganska solblket så jag skulle tycka det var snyggt med lite mörkare.

- Morgonbloggning. Tkr du att du hinner med så är det ju ganska roligt :) Kul när ngn uppdaterar lite :)

- Förändring. Jag tycker att man kan ändra på sig hur mycket som helst. Men man kan fort mista nära vänner och blir för ego. Även om det vikigaste är insidan :)<33

2010-02-04 @ 17:03:19
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback