älskar matilda vallgren

hahaha, helt seriöst den lilla plutten är för sköööööööööööööööööön. hon får mig alltid på gott humör. älskar dig maddis

jajajaja, nu sitter jag hära pratar i tele med felix, han är söt, hihi. men kände bara att jag behöve uppdatera lite. idag träffa jag diana me maadde, vi gick runt. vi köpte energidricka, rätt gott. men det gick åt snabbt. efter fick vi en liten kick men inte speciellt mycket. eller det märks mer nu, för kan typ inte sova plus att det är match imrogon. fett synd..

men hörs typ imorgon, pusspårumpan;*;*;*;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

har din kompis Matilda löshår eller?

2010-04-25 @ 14:31:13
Postat av: Anonym

Hatar Matilda Vallgren!!! WOHHO!! Nt fö jah vet vem det e men htar dig så whattafuck...

2010-04-29 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback