Hals ont :P

heej <3
I dag så vaknade jag ganska tidigt och gick till skolan . Jag hade hals ont och det var nt sjönt. I gullis mötte jag chanti som sa att hon hade gjort slut med anton t . Jag hade fått kontakt med någon konstig kille på pea typ i går:P Carro tycker att jag ska ringa honom i mon på morgonen . När jag kom till skolan så hade vi samling och kurs dag det var nt så kul. Hela dan har carro pratat med mig om att jag är fjortis tillslut dampade jag på henne. Jag har dampat på carro och chanti i dag typ :P

När jag hade haft mitt ph samtal så åkte jag tuben hem och i mon ska jag till tallis och ha spanska glossor (om jag nt klarar dom så får jag inte börja med steg 2 :P).


Ses <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vg?

2009-10-06 @ 16:17:56
URL: http://yuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback