Skola

Hejsan !
Jaha så var det skola igen det kanske är kul men endå jag gillar att sova på dagarna . Jag ongrar mig lite att jag byte skola men jag kommer nog endå klara mig bra:)Vid typ 13.30 så kunde jag oc emelie inte sitta still vi var ganska närvösa tror jag;)När vi hade gått en bit så såg vi frasse gud vad långt hår han har fått;P
När vi kom till skolan så skulle vi sitta i arenan = aula typ:PJag tyckte att min klass vara ganska bra asså inte bäst men endå man ska typ bara vara med dom två timmar varje dag:)
Vi börjar 8.30 varje dag och slutar 14.00 senast varje dag.
Jaja jag är as trött haha .. min piss väkarkocka gick på vid 6 någon gång fan vad jag blev arg!!!:)
Ses i morgon efter skolan:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Sweet, det är alltid roligt! :)

2009-08-17 @ 20:18:31
URL: http://vivalasofia.blogg.se/
Postat av: Tove

råkade ta bort din komentar men aa :)

2009-08-17 @ 21:19:10
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback