Är med alish(alice)

Hejsan:)
Jag här med alice min kompisXD V i chattar och smsar hehe.. I dag så har jag och alice gjort:
Vi /jag vaknade av sopbilen hatar den:)Sen så smsade jag och sen satt jag på datorn och chattade tills alice gick upp.Vi åt frukost och gjorde os i årdnig typ.Sen så gick vi ut i parken och typ gungade och åkte lin banna det var as kul fast den var ganska låg.När vi ahde varit nere i ett tag så smsade alice bella och vi gick till henne.Där spelade vi bazz och sen gick jag och hämtade oliver på dagis. Jag och oliver gick till parken där var vi i typ 10 min och sen gick vi hem.Hemma tog vi glass mmm... Sen kom bella,alice och pappa. vi spelade fia med knuff(inte pappa oc oliver )och hade det as kul..
Sen så kom vi inte på något att göra så vi gick ner och gjorde lite fotbolls läxa :)När vi skulle gå i parken för att ta oss till boll plan så kom det fram en kille som jag typ kännde och frågade vad jag hete haha.. Han gör det varje gång jag ser honom det är ganska pinsamt :)
Jaja vi ska typ kolla på sverige-finland nu herrå(på kanal 8)
P&K

Haha... vi tog läpp glans på läpparna + socker XD


Kommentarer
Postat av: jullan

härma ni kenza?

2009-08-14 @ 12:28:19
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback