Skönt !

Aaa.. nu är jag klar här hemma. Träningen i dah var riktigt skön. Jag kännde mig inte så duktigt i dah men jag var ändå nöjd!

Hoppas ni ahr de bra . Dagen i skolan var okej. Några nyheter ? Jo chanti hitta en död larv i sin lunch i dah riktigt äkligt ! När hon visade bilden höl jag på att spy ärligt talat vem vill liksom äta lunchen då ?
Haha, som tur va åt jag ingen lunch !!
Aja i går fixade jag med bilder. Sen så ska jag ladda över bilder fårn festen i fredags men kameran har inga bateri så får se när de blir. Aa.. sen har jag byt ph tid i dah annars hinner jag inte Tisdagsträningarna..

Bäst som alltid !


I like my Frida ->( www.enrosamelon.blogg.se)<-

Asså jah ahr täkt över våra andsikten för vi lipar åt varandra och de
ser helt muppt ut typ !<33

Puss och Kram hela dan XD KOlla mina läppar XD

Madde de e fult att peka finger !!!!!

Det aknske kommer en video fårn i dah sen men utan ljud men den e rolig :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback