Så I am alone again

Hejjsan<33
De har juh inte varit så mkt bloggande på2  dagar så här är lite uppdatering i dag. Jag och alice blev väkta av mamma vid 12 (tur) och vid 1 skulle vi til farsta för att mösta chanti och några andra. Jag och alice segae lite så vi var lite sena typ 20 minuter .. Men iaf . Jag , chanti,carrro,alice,felicia och isak (tror jah han heter XD) Var i farsta men sen så försvan Isak . Efter ett tag så försvan carro och felicia också så då var vi snabbt inne på hm jah köpte andsikstmask som jah snart ska gå coh ta på mig ofc.Så sen åkte jah hem och så ses <3


Båda !!

Self warming   (skönt)

pore cleansing mask (haha venne va de e ?)<3

Seyya när jah kommer tbx från mitt bad !!<33


Vad här närt i dag då ?

Kommentarer
Postat av: jullan,

Bowling,shopping och sen lite blogg :)<3

SAKNAREEEEEEEEEEEEJ <3

2010-01-06 @ 19:33:31
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

por rensning är det ;)

2010-01-08 @ 21:53:01
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback