Jaha i am back :D

Hejj<33
Har haft alice här hela eftermidagen så inget bloggande. Ni kanske har märkt att jag slutat morgon blogga? Jag klarar inte av de jag blir så jävla trött efter som jag somnar runt 12 varje da -_- . Aja skolan va jobbig många LÖNGNER tydligen så var jag tsm med en massa i dag ska fan slåner patrik och max i mon !!
Lala, men nu ska jag kolla på spanskan och sen bada ett skönt avslappnanade bad med mig själv, fixa mig lite så jag känner mjig fräch. Haha, i dah på idrotten va det tråkigt allt va bara piss men ändå very funny to be in school för att jag börjar känna mig förkyld och ont i halsen hoppas de går över!!
ses :D
kanske en bild ??? elr kanske nåt från paint ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback