Tbx ! FALUN+HISS OCH DISS+ LÅT/MUSIK+ BILDER

Hej alla blogg läsare och bloggare !
Tbx från falun skönt !
Skulle igentligen vara hemma ikväll men allt blev nt som vi tänkt oss kanske nt våran bästa helg. Men jag vill bara glöma matcherna just nu så kommer nt skriva om dom .. 
Vi hade i alf kul på hotelet. Jag frågade typ alla vad dom hete. 
Jag åkte till falun med johanna s och bella´. Sen när vi kom dit så blev vi indelade i grupper som vi skulle bo i på hotellrumen . Jag fick bo med johanna L och Becca :)
Vi fixade först lite m. sängarna sen så fixade vi resten. På kvällen ahde vi match sen efter matchen så gick jag runt lite med mickis och snackade me alla . Efter de så gick vi och "la" oss typ. 

Jag va as trött på morgonen hade knapp sovit nån men men . Vi gick ner i matsalen och käka fruckost mumms hotellfrukost ! Sen hade vi match efter matchen så gick vi och bowlade de gick juh sådär ! kom sist av Alla som vanligt. Aja efter de gick vi upp jag och mickis snacka lite me några i vår gång de va kul en gick vi runt i olicka rum och sen pratade jag me min ÄLSKLING linus !<33Efter de hade vi match igen och sen ytligare en och så..:P
Sen gick vi tbx till hotellet vid 12 och duscha sen gick jah ut i min natt kläder (tröja !) och skulle kolla va mickis ville medans jah ducshade. Ni vet man e inte allid den smartaste för när jag stod där och kanckade så kom såklart killarna som bode i samma gång .. XD

Aja i dag har de inte hänt så mkt vi behövde nt spela nåt i dag för de va nåt lag som gav upp typ .. Sen så har vi suttit i en bil och tråkat juste GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

puss och kram er hedda <33
bilder och sånt kommer sx XD<33


Kommentarer
Postat av: rosemarie

fin blogg :D

kram

2010-02-14 @ 17:29:22
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Adina

sv kom hem från avatar ;D

2010-02-14 @ 18:04:51
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback