Jävla damp barn till brorsa !

Min brosa oliver e typ 5 6 i sommar . Han har precis paserat trots åldern !
Fy fan när ja va 7 och fick reda på att ja skulle få ett syskon kom de som en
chock. Jag hat nog aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv. Ja ville absolut inte ha en
brorsa! Men när han kom va de bland de bästa som hänt mig ..
Men inte i dag han sparka på mammas vinglas i går och ja fick vin
På min favo tröja som inte går bort !
Nu e ja skit sur fast ja ska få en ny. Sen hela mlorgonen har han varit trött och jobbig
Men nu sover han :D

aja ses ska sminka mig sen tagga ner till ica <33


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha jobbigt :P fast han är säkert gullig ändå :)

2010-02-27 @ 16:54:05
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback