har sett Avatar !




Avatar : Jah tyckte filmen va bra elr jättebra faktiskt.Innan tänkte jag bara på hur fan ska jag palla sitta stil i nästan3 timmar? Aa men de gick snabbt och de va 3d i och för sig nt så mkt skilnad tror jag förutom i början men de va reklam. Den handlade om en kille som hade förlamde ben och satt i rulstol. Han va me i militären och jag vet nt riktigt jag fattade faktiskt nt var dom va..Hans brosa hade precis dött och han skulle tydligen få sin avatar men han nt för han dog. Men då kom juh den här kille som de hnadlar om och tog över avataren. Det va häftigt att se en ny värld från en annan sida. Den va lite obehaglig men häftig eftersom dom blandat meniskor och "teknat" elr va man nu ska kalla de :P<33


Aja efter filmen så drog jah och jullan till farsta och hade skolj mer om de i mon puss och kram er hedda :D<33

Kommentarer
Postat av: cassie

ANMÄL DIG TILL MIN '' VECKANS BLOGG '' OCH TÄVLA OM ATT FÅ FLER LÄSARE HELT GRATIS , ELLER DET KOSTAR EN KOMMENTAR SÅKLART! ;)



Kram :)

2010-02-03 @ 22:23:10
URL: http://piinkky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback