Foto dax me mig och carro !

Hahaha har varit me carro typ hela dan . Vi började me samling tråkigt!
sen
hade vi kurs ws inst.frågor as lätta men fatta nt texten XD
Haha, efter de gick jag och carro på musiken de va tråkigt också..
Sen hade vi kurs ws sen lunch.Efter lunchen drog jag och carro till bea och handla choklad :D
Sen fotade vi en massa (kommer snart). Efter de hade vi föreläsning och kurs ws och där kännde
jag och carro oss som värsta mvg barnen. Asså ni skulle varit me vid kurs ws efter musiken
de va en kille som hade byxorna as långt ner så amn såg typ rumpan fy fan va vi skratta och sne satt
emil och skämtade om de XD
Aja efter skolan åkte jag hem me cissi först sen kom emil och mike också.
Haha sen gick cissi och mike av i gullmars och jag och emil åkte vidare till skanstull där byte vi till farsta starnd.
Vi satt typ och patde ett tag sen va jag hemma. Efter de drog jag till min tränning och de va faktikskt as skoj :)<33

vete fan hur jah gör ?

Haha de va nt varmt XD

Oj nt så bra bild på mig XD<33

Haha de ska vara ett hjärta men de gick som de gick XD

Fin höhö !

Asså jag bjuder på mig själv bara så ni vet XD

Fin XD

Bästa bilden assow !

Kommentarer
Postat av: emelie

kul med fotboll!

jag har inte gjort så mycket, tagit det lugnt.

2010-02-16 @ 21:37:17
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback