Åååhh e så jävla beroende av låten !!


Åhh va den e bra, kan fan inte sluta lyssna !!

Aja tbx till dagen, I dah så har jag varit i skolan. Vi ahde hemkunskap för första gången. Jag skulle först jobba me patrik men nej tack de var vår LÄRARE MATILDA som bästemde de . Men sen ändrade vi ändå fast vi fick juh om vi bara frågade vår läarere fredrik i hkk . Aaa vi gjorde god musli,smothi och gröt. Haha åt nappt nåt av de men muslin va assss ggggoooodd !!!!

Aja efter skolan drog jah en snabbis till farsta me jullan klar me emelies present Plus att jag köpte en ny mascara att mobba, sen så köpte jag en glass för jag hade så JÄVLA ont i halsen..Efter de så gick vi till tuben och åkte hem. På hemvägen snacka jah me Linus i telefon en stund elr typ en halvtimme men men alltid kul XD

ses hoppas ni gillar låten puss :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback