Asså palla skria anonymt

Asså det räker skriv för fan nt anonymt ja vill se vem de e men vissa kan juh inte stå för de ni säger ?
Herregud ja vill nt ha komentarer om ni inte gillar mig sm ja e s va inte me mig då kolla nt på min blogg låt mig va. Som om att ja går runt till alla er och bah fan va fult ditt hår e ? Nä ja gör inte så för om ja tycker ngt spnt så säger jag det inte och är det ng jag inte gillarså är jag inte med den ja skriver inte ne massaskit på dens blogg osv. Sluta bara me de ja e som ja e o jag kommer inte ändra mig för att ni säger de så ge upp !!


Aja ja har en massa anra kompisar och aa hällre me dom så let me be me!(stavning)


pÖSSISAR MER KOMMER SEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback