Skola

Hejsan !
jag är här igen jag vet att det var ett tag sen men jag har inte hunit för jag har varit borta i helgen.
Jag har varit i skolan i dag det var ionte så kul för vi hade typ as tråkigt . Jag förkte hitta en daror som fungerade i en ws men alla var typ paj och skulle liksom jävlas meh mig. Jag har typ messat hela dan och det var as kul . Jag tycker om min skolan det är kul och man har liksom ingen press på sig. Fast det bästa är att man inte har några läxor.

Jag länktar värkligen tills i morgon då ska jag till donken meh niclas och julia + några till men jag vte inte villka det blir XD.Vi har skolfoto i morgon sissta vi gör på hela dan det suger för då kommer ens hår vara miffat :(
Jaja jag ska i alla fall ha mjukisbyxor och en randig tröja visar er sen i morgon.

Puss och kram <33

Älskar dig <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback