ORIENTERING (HATAR DET NU)

Hej Hej!!!!
Jag sitter här hemma och bloggar som vanligt. Idag så vaknade jag vid 7 någon gång jag var så trött.Jag väntade på emelie för vi skulle åka bil och aa det tog en stund ;).När vi kom till skolan så såg vi alla som stod och väntade. Vi åkte tuben till gullmars och sen till alby frilufsgård elr nåt :P
När vi kom ditt så fick vi våra kartor och kompaser. Jag fattade noll när jag såg kartan det var lite krongligt :P
Vi fick hjälp av chatis boyfriend tillslut och det behövde vi. Igentligen skulle man gå 3 gånger men vi orkade inte gå en gåg till :P

Aja när vi satt och åt lite efetrrätt elr käöcks som chanti bjöd på så kom emil,någon kille med en fult namn XD och plomonkillen. Haha.. vi skojade lite med dom och så tog emil min mobil och så fick han kolla på mina sms och bilder det var inte lite pinsamt hade några privata sms XD.


Ses puss puss :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback