Eriksdalsbadet meh : Elin, chris,anton och palm

Hejsan <3
I dag så var jag is koal som valigt och jag skrev lite svenska frö att bli klar med steg 3 och det är juh bra ;)
Men vid 11 så kom pappa och vi åkte till tandläkaren för att jag skulle få tandstälni. Jag satt och väntade fett länge och det var juh inte så kul. Senare så fick jag komma in och dom satt på den så nu ser jag ut som en apa i munen. När jag kom hem så satt jag och väntade i kanske 10 min sen ringde elin och vi skulle åka till eriksdalsbadet. När jag kom ner till t - banan så såg jag ein nästan derekt . Sen så såg vi anton,palm och chris (igentilgen så skulle niclas med men han fick typ inte ).När vi kom fram så tog jah och elin på oss badkläderna ganska snabbt men endå var killarna klara först. Vi körde typ kull ochd et var ganska kul haha.. När vi tröttande efeter ett tag så gick vi för att handla. Först så typ tog chris en glass sen tog anton och palm var sin jordgubbsglass och gud. Palm var as klantig han tapade glasen på sin handuk och så fick han en ny haha.. vi garvade as länge. Elin spelade in as mycket saker det var as kul kanske läger ut dom på bloggen sen . Vi hade as kul sen för killarna smetade in sig meh ketchup gud vi as garvade igen..
haha.. senare på dan så åkte vi hem typ vid 16.40 elr nåt haha.. gud. Haha.. jah vill göra det igen ;)


 Haha.. jah har mer bilder men jag ska äta nu herrå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback