Varit i farsta me norea i dah !

Hejj<3
KOm hem för en stund, jah e nöjd köpt faktiskt en beverly hils tröja :)
Den match mina byxer I think. Aja , jag och norea gick runt jätte länge. Fast vi hade as kul. Vi träffa emma också , har inte träffat henne på ett tag så de va juh kul. Jag och norea så en tjej som va typ till axeln på norea (vuxen) inne på cubus haha de va as kul. Nu ska jag chatta lite på msn och det kommer nog inga fler inlägg i dag för att jag ska förmodligen gå och lägga mig "tidigt"  för de e juh cup i mon ;)<3


Tänkte ha den här autfiten men byte ;)<3


Nu har jah byxor och tröja hedda = NÖJD!!!

Kommentarer
Postat av: jullan,

Men vi ska träffas klockan halv elva så jag ska inte lägga mig så överdrivet tidigt,vanlig tid :)<3

2009-12-29 @ 19:32:52
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Okej! :)<3

Position?

2009-12-29 @ 19:39:24
URL: http://iamfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback