Väntar ...

... juast nu på alice som ska komma om en stund ( I think?). Aja , I dag så ska jag vara emd alcie som sagt och sen så ska jag till tandiss och kolla min tandstänling äntligen .. har så fuckin ont i tänderna hela tiden .
Sen ska vi till min kusse och byta klappar !
Jag ska packa också ska till gbg på tisdag, tvr inget bloggande då, ni får vara utan min i typ 5 dagar elr nåt men ni kommer säker klara er . KOmentera mkt så jag får höra tex vad ni fick i jul klapp ?
Haha, aja ses puss och kram ses <33333333

Jag i dag :



Vill ha sommar igen :D
Blir man inte sugen ?
Fast julen och min födelsedag e juh på vintern ..


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

sv. haha ;)

okej då !

du kommer nog älska din present, I think ?

2009-12-21 @ 17:01:04
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: samuel

du är jäte snygg!! jag önskar att du inte hadde pojkvänn. du är 10 år som jag va?

2009-12-23 @ 00:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback