SNart ska JAh På träNIG

Hejj<33
I dag så vakande jag ganska sent somnade vid 11 nån gång i går. Aja jag och Madde har i alla fall komit på veckans menig : var korven god ?    HAHA, asså om ni nt fattar så tänk liksm lite snuskigt så fattar du. Det var nämigen korv till lunch i dag och då sa jag till chanto och madde att "Jag kan nt äta den här korven för att om man kollar inut i så blir jag bara äklad och om man kollar liksom utan på tänker jag på andra saker" Haha, alla börja gapskratta och typ bah "hedda din lilla snuskung det enda som du tänker på e snusk"
Haha , jaja.. I dag så satt jag och madde kvar i skolan även om vi skulle jobba så flummade vi och pratde istället. Madde skulle typ skriva ut nån sak på datan och då sa typ "PATRIKSTJÄRNA" att jag skulle kom för att hjälpa honm med nåt fucking tal. mm.. sen satt as många fler där så jag satt och pratde lite med killarna ett tag sen kom madde och då hade vi as kul .... Haha, aja vi blev typ tlsagna 50 gånger tillslut fick en lärare damp så vi stack.

Aja ses alla söta små ungar <3333333love u bby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback