SKOLAN vem ska jag playa ?

Hejj<33
chatta precis lite med madde (fucker XD) och jag ahr bestämt att jag ska playa nån kille i min skola elr nåt bara för att ha nått att göra ..
Min dag har varit ganska bra det var god lunch äntligen.. Aa.. när jag kom hem gick jag emd mamma till gubbis och klippte mig. Sen så skulle vi köpa en dvd till bilden.. Men vi hittade ingen , jag bryde mig inte så mkt för jag messade mäst lite emd johanna,norea och niclas.
Aa sen satt jag framför dator och satt på min webb.. efter ett tag så jobbade jag lite med spanskan det kommer gå åt helvete för mig.. D:
Aja nöjd med min nya frissa :)

Bye alla gull ungar<333333333

Kommentarer
Postat av: J U L I A

Sådär sa mamma med,jag hatar det.

Har så jävla ont i magen hela tiden och typ spydde igår och känenr mig illamående hela tiden.

Du har haft det ett tag va? :o Kram/J

2009-12-04 @ 09:12:20
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback