Skola suger ..... (fast det har den gjort ett bra tag)

Hejj<33
haha, det enda som får mig att gå till skolan i mon e kompisarna annars så kan jag nt komma på något... Ligger fuckin mkt efter. Aja får se hur det blir med de.
I dag så har jag och Madde varit . Vi har haft as kul för att det ska vara en kurs dag.

Älskar dig bby<333


Dagens låtar :

Eamon - I Don´t Want You Back


FlipSyde-Angel


Maskinen - Alla Som Inte Dansar


Jeremiah - Birthday Sex


Jodie Aysha - Heartbroken



Sen har jag några som ni borde känna igen ;)
Den som först svarar rätt på vilken film som denhär låten till hör får en liten "flik" i min meny !


Kommentarer
Postat av: frida

E de "I taket lyser stjärnorna"?:P<33

2009-12-08 @ 17:34:44
URL: http://enrosamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback