Skola och prov :S

Hejj<3
I dag så har vi prov i två ämnen so och no , de kommer nt gå så jätte bra men vi får hoppas på de bästa. No delen kan jag ganska bra so lite sämre men men.I dag efter skolan så kommer inget sc hänta tror jag ? Om jag nt skulle vara med alice men jag har nt fått tag på henne..
Aja här kommer min morgon autfit (stavnig)

sry jag har inget smik på mig :P<3

Bakifrån :)

Framifrån , jag vet att as många vill se mig utan smink
nån dag i skolan haha, kommer nt hänta på ett tag <3

Aja nu ska jag bara äta lite frukost och sminka mig och packa min skol väska :P<3
Ses senare i dag önska mig all lycka till på provet.

Kommentarer
Postat av: E L I N

hahaa asså vi kollade på youtube och där hittade vi en som dansade då gjorde vi lika dant ;)

2009-12-15 @ 08:42:17
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback