Ska snart börja jobba!

Haha, jag har nt jobbat nåt på hela mårgonen men jag ska nu. Just nu sitter jag och testar olika saker med min webbcam faktikst kul snart kommer lite bilder :)


Så ska jag se ut i jul I am happy !!

Pallade nt göra lunch fick bli flinogor i stälet!

Haha, vist e jag snygg !:P
haha det är från i dag.



Aja et var allt. Men jag tänkte börja morgon blogga med så jag kommer gå upp lite tidigare på morgonen och visa dagens utfit och så :)<3

Puss och Kram nu ska jag "plugga"<3

Kommentarer
Postat av: F A N N Y

öhm, jo? du skickade den härkommentren

" Jag vet vart din mobil finns . Jag hittade den utanför en resturang och den var en precis samma mobiltele´fon som den du tappade bort. Ring mig sen , puss knull idag. "

stämmer det? ;o

2009-12-14 @ 14:39:49
URL: http://lilladidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback