Sakanr att de va du och jah....

Fan de va jag och du. Vad fan hände ?
Älskar dig du betyder så jävla mkt.
Alltid du och jag bästavänner livet ut <3
Fan efter sommaren trode jag att det skulle
vara du och jag men jag fick många
nya vänner. Nu känns allt bara fel. Men jag älskar
dig med hela mitt hjärta. Jag har aldrig haft en sån
bra bästis som du. Det gå inte att beskriva dig med ord.
Så jävla snäll du e. Jag kan alltid prata om allt med dig.



Älskar dig gumman du betyder mest<33
Lova att du aldrig lämnar mig<3


Kommentarer
Postat av: J U L I A

Jag försåtÅr dej flicka min <3

Jag saknar den gamla hedda,väldigt mycket.

Du ska absolute inte känns någon press över att du måste anpassa dig efter mig. Jag tänker aldrig lämna dig,om jag ser dig som min vän. Du finns alltid där och det är jag glad över älskling <3 ÄLSKAREJ <3

2009-12-12 @ 22:34:23
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Fanny

vilken resturng? det är ju inte säkert att det är den, de finns ju flera som har likadana, men har du tagit med den hem eller?

2009-12-13 @ 00:08:27
URL: http://thatsmyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback