Morgon igen trött :P

Hejj<3
sitter och lyssnar på musik ofc .. Aa i dag så ska vi säker backa här hemma och så sen så ska jag klättraklätterväg med mitt fotbollslag :D

Aa okej i går så var jag med frida. Vi hade as kul . Fast vi saknade vår madde. Vi fotade en hel del ska lägga in det sen. vI VAR UPPE TILL 3.30 OCH SEN TROR JAG ATT JAG SOMNA VID 4 SÅ :p

A a nu ska jag sova lite till tror jag för jag e as trött  , snart kommer pappa hem från landet. Han har varit och fixat med några sängar där. Aja ses alla gull ungar<33

Kommentarer
Postat av: J U L I A

Hej,har har ni köpt landställe eller är det Värmaland fortförande? :O<3

2009-12-06 @ 20:15:27
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback