Madde and frida day ´!:)

Hejj<3
Chattar på msn just nu me min "kompis " hehe , nej han e mer en en kompis men men pallar nt ta de för alla här och nu:P<3
Det är ingen ide att visa min autfit just nu för den e exat likadan som i morse. Aja jag har varit med frida madde och typ maddes pappa i globe , för att madde skulle typ köpa ett par skor. Sen drog vi hem och jag åt var fucking hungrig ofc var det korv och mos i skolan.Haha, de går nt att äta korven , jag tänker på fel saker.
Aja hoppas ni har haft de bra i dag.
Ps: provet gick sådär kanske bara får g men what ever :P<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, vet du vad jag kom på? Att du skriver autfit ist för outfit. Roligt va? -.-

2009-12-16 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback