Inte långt kavr till jul nu !

Hejj<3
I DAG SÅ SKA JAG TILL "FUCKIN SKOLA" (venne varför det blev stor bokstäver ?)
Aja sen ska jag vänta hemma ti ett tag sen ska jag åka till fasrsta och köpa jul klappar med Mamma hehe.. :)
Vi slutar typ tolv elr nåt i dag fett skönt nån mer som gör det ?
I mon ska vi få våra "betyg" asså det e inga riktiga betyg men det är så vi ligger till typ.
Känns inte bra jag ahr G i typ 2 ämnen och vg i nån. Sen i går fick vi våra bilder från bilden jag fick VG !!
Yes detvar inte många som fick vg det var fler som fick g+  och de var två bilder vg på båda :D

Aja här kommer dagens autfit:

Byxor :bikbok
tröja: Öhh köp på secilien
Flies elr nåt : ellos :)
Haha, som sagt min lampa i taket har gått sönder så jag ska fixa de i dag hoppas ni får en ra dag puss<3

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

Jag är tillbaka !

Haha, nu är blogg pausen över och jag börjar skriva igen !

Hoppas att du fortsätter att kika in på min blogg då och då !

KRAM

2009-12-17 @ 19:49:15
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback