I am back in stockholm skönt !!

Hejj<33
Jag har haft det as kul i götebrog men nu e jag bara glad att äntlige få vara hemma. Det var typ tråk väder i göteborg hela tiden desutom har jag inget att göra.

Aja i dag åkte vi juh bil. I går/idag somnade jag vid halv 3 och blev väkt av mamma vid 7 för jag hade inte pakat. Pappa klaga som tusan på att jag satt vid datan i natt. Men men hade i alf kul. Jag somnade i bilden sov ca : 1.5 timme , fast jah e trött som f*n . Har värkligen saknat stockholm. Aja sen när jag kom hem drog jah till farsta med natta och jullan.


Puss och Kram // er hedda
PS . i mon kommer de nog kanske bli lite bloggande på kvällen för jag har cup och vi ska sammas klockan 7.15 (mm..) (TIDIGT) ska lägga mig ganska tidigt för att orka i kväll .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback