Enu en träkig dag i skolan..

Jag sitter just nui och chattar på msn och messar lite.
i DAG I SKOLAN SÅ hAR VI HAFT KURS OCH FREDGAMYS. jag och jullan fick typ spina till tuben. För att emelie ringde mig och sa att dom släpper nt in oss efter 8 i skolan sen öppnar dom inte dörrarna för en 8.40 igen. Gissa varför? JO det var juh lucia tåget. vi fick tydligen nt störa XD

Aja jag och jullan satt och pratde ett tag. Sen gick jag och hon ut i en ws och kollade ner. Typ halva skolan stof utanför dörren fy fan va många de var. Haha, vi bah fett tur vi hade asså.

Vi skulle typ kolla på lucia tåget det första vi gjorde . Jag tycket det var as bra !
Frida var bäst hon sjöng solo hon äger värligen!!

Sen så gick vi upp och hade typ samling. Sen flöt hela dan på som vanligt öhh.. tror jag för utom att NÅGRA Hela tiden ska håla på ...
Aja jag och madde flummade as mkt på nån so lekt. Vi fick inga ut skälnigar. Men vi har som vanligt hittat på nya namn till patrikstjärna och max the gay. Haha, vi hade as kul..

Sen så ahde vi juh fredagsmys nästa alla hade backat nåt as gott. Jag och jullan och johanna åkte typ hem sen . Jag hämtade min dmapiga brosa på dagis. Sen kollade vi på tv och busa lite. Haha, jag har komit på att det finns ett ställe som jag kittlig på XD<3


hehe mer bilder kommer i mon !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ehh hedda ... ?

2009-12-11 @ 22:17:35
Postat av: hedda <3

Vadå ?<3

2009-12-12 @ 10:01:19
URL: http://heddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback