Dåligt med komentarer :(

Hejj <3
Ni får komentera mer för nu börjar det bli dåligt med dom..
Aja i går så van Erik Idol finalen öhh inte för att jag kolla men jag hörde när mamma skrek.
Han sög värligen men calle var juh nt bättre. Asså det är bara början av idol som e bra allt annat suger..

Jaja, i dag så har jag match mot AIK vid 14.00 elr ?
snälla nån som kmr i håg tiden hon sa i går var det typ 14.15?
Aja sen kanske jag ska vara med madde och frida ... får se om dom kan (hoppas).


Ha en bra dag så skrive jag mer sen och då kanske det kommer bilder jag ska nog ladda upp dom nu chao!<3333

// Hedda

Kommentarer
Postat av: matilda §

heej, din blogg va jätte ''fin bra''

2009-12-12 @ 19:04:47
URL: http://huddingebrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback