Can some one logga in på msn ?

Hejj<3
Jah har fett tråkigt, typigst ... Aja skulle va med alice nu på kvällen men typ när jag skulle gå fick jag inte? Fick damp på mamma men det hjälpte tydligen inte (?).Aja i mon så ska jag till farsta med norea. Hon ska messa mig när hon vaknar (förmodligen komme rjag vakana senare kom jag på för ett tag sen , tänkte nämligen va uppe ett tag i natt :P). Aja ska bli kul , Kanske ska köpa den där beverly hills tröjan har nämligen byxorna kanske kommer match ganska bra ?
Hoppas de , kanske ska plaocka lite i mitt rum nu i kväll har ändå inget att göra. Jo vänta !!! (på vad vet jah inte? )

Kanske lite bilder vore nåt ?

Elr ska jag köpa en sånhär kanske ? (tröja och trosor )

JUllan och felicia :)

KOmmer mer bilder sen i think ;)<3

Kommentarer
Postat av: Adina

har en sån där med betty boop :)<3

2009-12-28 @ 23:51:08
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha när tog du den bilden!<33

2009-12-31 @ 16:12:03
URL: http://fillessnygga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback