Alice i mon :D

Hejj<3
Jag har inte gjort så mkt nu på kvällen typ. Jo pappa fastna med bilden så jag fick ta mig till garaget som ligger öhh nån stans hehe.. Aja det ar kul. Haha, andra gången det händer något roligt med bilén på två dagar. Haha i går tog belsinen slut i gubbis vid över gångsstället. Det var typ 6 st som kom och hjälpte rulla bilden åt kanten (pppppiiiinnnnssssaaaammmmmttt) . A och i dag så fastnar den i snön haha, tänk om  någon jag känner hade kommit<3
Aja i mon ska jag vara med alice gmn, det ska blikul !:D
Hoppas ni får en bra kväll puss och kram // er hedda

Bilder från i dag / kladerna som jag hade på mig och kolla jag har fixat min lapa i tacket!!!! :D

Fin tröja höhö (dålig kamera) köpte den i dag om ní ser nåt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback