Film och idrott:D

Hejsan <3
jag sitter här och kollar på tv kom precis hem från en skoldag . Jag vaknade typ vi 7 och åt frukost. Sen messade jag med niclas ett tag och typ kollade på tv. Jag åkte till skolan vid kanske 8.15 elr nåt . Jag träffade emelie och julia vid ica som vanligt. När vi kom tills skolan så pratade jag lite med emelie och typ.Vi hade idrott det var as tråkigt. När vi var på lunch så började jag messa med niclas ett tag och sen fick vi typ gå in och kolla på en film och filmen sög så jag började messa för att ha något att göra. När vi var på väg hem så gick julias kedja sönder så vi stod och fixade den ett tag. Jag messade niclas igen och förkökte hjälpa julia med cykel typ xD.Men senare kom vi hem i alla fall skönt :D
jaja .. ses mina bbys ;)<33

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Oj, få se nu, imorgon, ja, ska ju till skolan såklart! Och efter den så blir det en snabbis på stan, och sen vet jag inte x)

Dusj då? (A)

2009-09-07 @ 19:26:24
URL: http://vivalasofia.blogg.se/
Postat av: p

låter ändå som en helt okej dag :)

2009-09-07 @ 21:52:15
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback