Heej

Heej alla. Nu sitter jag här hemma. Har skrivit om inlägget en gång nu de dampa. Aja, imon ingen idrott för mig. Jag har blivit förkyld/ sjuk så aa. Jag har sjukt ont i min hals och så ...
Mm.. Jag och emmi har iaf gått ner med ngr grejer till källaren från mitt rum . Det var fett jobbigt man blev skit varm ..
Aja vi gick iaf ut sen och tog en massa bilder så det var skit kul :D

aldrig utan min mobil :D

Älsklingen emmi <3

Hahahaha ser tjock ut hahah dörr ! :P

awww sötnosar vi e :D

finaste bilden assow ! <3

Hihihi








har fler men ska göra en video ist :)(L)

Kommentarer
Postat av: fanny

nu är det så att jag har en fototävling i min blogg!

gå görna in på min blogg och var med! :)

2010-05-17 @ 16:49:53
URL: http://fannysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback