Så ser mitt första inlägg ut på våran nya blogg XD

Heejjj.. <33
Asså jag sitter typ framför datorn nu och lyssnar på musik. Jag messar lite också det är så taskigt , detär en kille som är en lite bög unge han tror att han kan behandla mig hur han vill men det kan han inte. Förut i dag så messade jag med honom och då såg det typ ut såhär:
Heddish:Heej<3
Bög: Asså sluta smsa din jävla wannabe 
Heddish : Göru ?<3
Bög : Men din jaävla bög fitta 
Heddish : ?
Bög:Jag menar din hor balle  
Heddish : aa jag säljer sex  är du intreserad? 
jag sa så för att driva meh honom.
Emil : Ska du knula meh alex ?
Heddish : aa vill du meh elr ?
Bög : Aldrig i livet du är för ful
asså han måste ha något fel på han järna jag är juh hur snygg som hälst (det har han sagt till och med )
Emil : aa . hahahahaha..
Heddish: Men det kommer kosta XD<3
Emil: HUr mycket ?<3
Heddish : 10 kr XD<3
Emil : okej när ska vi träffas ?
Heddish : Kl 14.30 vid t-banan :)<3
Jag kommer hem då skulle bara driav lite med honom.
Emil : okej :)<3


Jag driver bara med dom .Jag skulle alldrig  sälja sex för 10 kr elr mer aldrig aldrig . Men jag är bara så snygg :D


Ses beaches

Kommentarer
Postat av: Alma <3

fin blogg!

ska vi läsa varandras bloggar?

2009-09-19 @ 15:19:51
URL: http://almoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback