Gubbis och globis meh madde <33

Heej !!!
Jag sitter just nu och chattar lite på msn . I dag så pkte jag tuben till skolan med emelie vi hade as kul på tågen . När vi stod u gullmarsplan så träffade vi chati och det var ganska skönt för hob visste hur vi skulle åka hehe.. aja när vi kom till skolan så hade vi en as tråkig lång dag. Jag var och hängde med matilda och chati hela dan + cisi och vi ahde hur kul som hälst. Jag skulle till gubbisskolan i dag med matilda bara för att kolla läget typ xD. Vi stod och pratade en lite stund och Emil sa "dra åt helvete" elr nåt sånt hehe.. jag kommer inte i håg vad jag svara XD. Jag och madde gick upp mot tuben men vi orkade nt vänta så vi gick ner igen och hängde med alex,johanna,hugo,frasse och elli sen om det var någon mer kommer jag nt i håg. Alex pratde för fult om antons kuk hehe.. (lite snuskig men aa sån är han ). Jag och madde prade om hur roligt vi hade det i skolan och att vi var lite snusskiga typ om att vi hela tiden drev om att vi var sexiga. Alex va lite klonstig han tykcte om madde det såg man . Han prade om allas kukar typ och det var fett kul :P.


Aja ses puss puss<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart tretton, när fyller du år

2009-09-29 @ 17:10:43
URL: http://`yuma.blogg.se/
Postat av: Elin

Inte så mkt , sj ?

2009-09-29 @ 17:20:22
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback