En skoldag som ingen annan :/

Hejsan !
Jag vaknade vid typ 7 tog på mig alla kläder och gick till ica där jag träffade julia och emelie. Vi åkte til skolan .Vår första lekt. hade vi samling inte så kul. Vi hade as många lektoner men jag jobbade bara matte, enegelska (där jag innte fattade vad jag skulle göra så jag fick lite hjälp av simon och julia) och svenska som är as kul.När jag satt på svenskan fick jag ett mess (säger inte från vem elr vad det stood)så nu är jah singel igen
asså jag är inte ledsen elr arg man får juh göra slut om man vill kanske inte så smart på sms men aa ..

Hejdå har match i kväll och så ska jag typ göra något meh alice nu herrå<33

Kommentarer
Postat av: emii

tråkigt att han gjorde slut!!



sv:inget sp

2009-09-16 @ 15:16:45
URL: http://emiisliv.blogg.se/
Postat av: Elin

asså fett dålig still av han ba jag gör slut !!

men jag vet inte typ nästa helg tror jag ?

2009-09-16 @ 15:53:42
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback