Dom sexiga sexorna XD

Hejsan !
i dag så har jag varit i skolan och haft as kul. Vi började med samling det var ganska kul jag fick se en snygg nykel haha det var en aik nyckel som erik hade. Vi hade franska det var jätte tråkigt .. Sen hade vi ws och det var as kul matte xD.På rasten så började julia och carro prata om att jag är sexig coh skulle göra knäkebrödsdansen (fråga nt vad det är ). Vi gick och pratade om stripor och om sex och att carro ville att jag skule bli av med min osluld (tror inte det ). Haha.. alla killar glode typ på os för vi as garavade hela rasten. På engelskan satt jag bara och pratde med frida och stefhani . Vid lunchen så stod vi och pratde om dagen och lite skit om killar och skrratade åt lite grjer. På raten så pratde jag,matilda,chanti och frida haha.. vi prade om allt dom hade med sexigt att göra XD. Vi kom till och med på ett namn XD dom sexiga sexorna XD. Bilder kommer snart det är as gryma XD

Jaja.. nu ska jag chatta lite och ha tränig puss puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback