Nu har jag fått hela tanstälnigen :`(

Heej <33

I går så var jag på tränigen och jag coh emma skarrtade as mycket det var ju kul :P(kanske nt det vi skattade åt men ändå).

I dag så varkande jag 7 elr mamma kom n och väkte mig jag höl på att dampa på henne. Jah mötte julia vid tuben ca 8.45 som alltid och när vi kom upp så såg vi niclas (i dag var nt emil där elr fille) . När vi kom till skogskyrkogården så möttevi frasse och tog bussen till skolan. I skolan så jobbade vi lite so och sen började alla pass. Vi fick se en film/barnprogramfilm som var ganska konstig och rolig på samma gång (små töntig ). Aja vid lunchen så var det potatisgrateng och lax det var gött. Sen så kom pappa och då var jag tvungen att åka till tandläkaren. Jag fick min undertandstäling så nu är jag klar :D. Det blev nt fint men det är livet (det kommer bli fint sen . Nu ska jag packa för vi ska till åland i helgen så kanske inte skriver i helgen . Jag får se sen om jag pallar skriva när jag kommer hem .
chao (hejdå)!!!:)<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback