festen :D och i dag

Hej i går var jag på fest, ja hade as kul både innan och efter:)

INNAN: jag åt lunch och pratade med mamma om måndagen. När pappa och oliver kom hem från en loppis hade dom köpt typ 2 ps2 spel :
 10 kr st as biligt och värt det.
 När pappa och oliver gick på ett kals som oliver kompis hade, så gick jag och mamma ner till lokalen där festen skulle va. Jag ,mamma,lena och natta skulle fixa lite där inne innan. När jag och mamam kom in så fick man genast känna röklukt blää.. man måste börja lära sig att vädra !!!
När natta och lena kom så började vi fixa med borden , jag och natta gick ut sen efetr vi var klara och åkte linbana haha.. det var jätte kul.

Aaa.. sen gick jag och mamma upp igen för att byta om och fixa oss :P
Jag spelade lite tv spel as kul med fifa :D fast jag suger XD
FESTEN:
haha.. ful bild XD
Aaa.. vi gick ner igen och fixade det sista.Det var kul :)
När alla gäster började komma så blev det kul. Jag pratade med as många hela tiden. Jag,natta och elin hälsade på typ alla som kom :P
Jag typ satt vid lag 4 hela kvällen och typ var med elin och emma . Vi hade as kul typ slog varandra på brösten haha.. det gjorde lite ont bah :P
Aja jag var as trött nä jag kom hem , jag messade lite med alice också när jag kom hem ;)






idag :
aa.. i dag så har jag varit i farsa och haft det kul :P
jag köpte :
en mössa till vintern snygg ?
haha.. aa byxor med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback