Cup

Hej <3
Nu blir det bara ett snabt inlägg ska iväg snart igen. I dag så gick jag upp tidigt, för vi hade cup precis som i går då vi van 2 matcher :)
Aa.. Vi sulle sammlas vid gubbängens ip elr gubbängskolans ip vid 9.00 typ. Killarna körde innan oss och jag och carro stod och kollade på hur många vi kännde från vår skolan. Jag skulle spela bak som vanligt , jag tyckte ionte det gick så bra men vi van i alla fall och det är ju alltid kul. Nästa match var på ip i enskede. Jag gick runt lite matchen var försenad och det vaer ju inte bra. Innan vi skulle börja så såg jag en kille från min klass :S
Aa.. vi förlorade mot aik ...:(
Vi förlorade mot andra enskede 2 också :(
Aaa.. nu ska vi i alla fall vinna , det är bara en match kvar mot enskede 1 och vi kommer vinna såklart :P

Lycka tilla alla chao <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback