Bio och shoping :P

Heej<33
Jag kom precis hem från FRIDA . Vi hade as kul i dag, vi var på bio. Jag åkte hemmifrån vid 11 typ och träffade chanti och vi väntade på frida. När frida kom så gick vi och väntade på killarna som skulle me ;)
Vi skulle se UPP inge bra asså början var ganskla bra men jag trode att den skulle vara roligare. Sen så är det en gammal gubbe som dom träffar jag fattar inte vf är inte han död han är juh typ lika gammal som den andra gubben. Aja .. När vi skulle hem så hade ingen av oss något att göra så vi åkte in till t centralen. Vi hade as kul bilder komer sen !
Sen så skulle cahnti och jag följde med frida hem , fast vi kom bah till globen . Där så ville lucas och edvin träffa mig och frida :P
Vi åt på donken och sen gick vi runt i affärer. Jag och frida åkte hem sen och jag kollade på hennes rum sen åkte jag hem :)

Nu ska jag vara barnvakt till min brosa typ :( ses <33

Kommentarer
Postat av: jullan

Hej,händer ikväll då? :)

2009-10-29 @ 19:36:39
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: julia

Hej,händer ikväll då? :)

2009-10-29 @ 19:42:39
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback