Åland

Heej asså jag måsrte snart bli klar med europaresan som bara ligger här hemma och skräpar.

När vi åkte ditt satt jag med EMMA och BELLA. Vi typ prade lite i början och sen typ spelade vi lite på ett gameboy som jag hittade :P Emma förlorde hela tiden det var as kul . Vi var först att gå på färjan av alla i laget (yess).Vi hade as kul på färjan emma garvade hela tiden typ grät och jag med (fast emma garvade mäst xD).

När vi kom fram på kvällen var vi as trötta så vi bara bäddade och la os (jag sov med johanna och olivia fast det var 2 från det andra laget dom hete lisa och johanna ).

På morgonen så åt vi frukos sen så gick vi i väg och trännade. Vi var as trötta när tränigen var slut och då var det en tränig kvar.

Till midagen så fick vi köttbullar och makaroner då var jag hungrig. Sen efetr maten så gick jag omkring med emma och alice och kollade i stugor.

När vi vaknade i dag så var vi as trötta vi trode vi skulle dör (det var så hjävla kallt). Men vi tog oss endå ner till frukosen puhh... Jag satt med alice oche mma vi frukosten tror jag :P

När vi hade haft vår tränigen så satt vi och åt makor. Emma garvade hela tiden asås vi hade så jävla kul. Emma garvar åt allt (det är så kul ):P


Vi hade as kul på båten jag ,alice och emma gick in i taxfreen det var så kul vi tog på oss smink och parfym :)När vi kom till godisen så började båten gunga as mycket typ alla mådde dåligt till och med jag . När vi kom av båten så satt vi oss i bilarna och åkte hem.

Vi satt och snackade om vad ..pipp....pipp.. hade gjort det var roligt för emma bäretar så bra :)

Nu ska jag typ städa chao <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback