Kunskapsskolan as kul:)

Hejsan!
I dag så har jag varit i skolan det var jätte kul och så.Jag gick typ upp vid 7.00 och åt frukos tog på mig kläder och åkte til skolan.När vi kom fram så parkerade vi cyklarna och satt oss och väntade tills typ 20 över 8 :P
När vi kom in i klass rumet så skulle vi få platser jag fick sitta brevid någon mattias elr nåt och mitt i mot någon som jag har glömt vad han heter .. Men det var en tjej som typ hete chan något asså hon kalades typ chani HON VAR JÄTTE SNÄLL VI PRATADE TYP HELA DAGEN :)
När vi hade haft typ vår första lekt. så gick vi ut på rast. Vi hade kul och typ pratade :)Sen så gick vi in då fick vi våra skåp och typ en rundtur. Senare på dagen så fick vi åka hem och aa det gjorde vi :)
Nu sitter jag här framför min datorn.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ja den är jätte bra.

Jag sitter och fixar lite med en header.



jasså du går i kunskapsskolan. Vart någonstans?

2009-08-18 @ 15:53:52
URL: http://pimmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och vilken klass ska du börja i ?

2009-08-18 @ 16:03:20
URL: http://pimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback