Heddish

hejsan!
Jag är lesen för att jag inte har skrivit på ett tagmen asså jag har typ inte haft tid till datorn :P
I dag så har jag varit i skolan vi började typ vis 8.30 som vanligt. På rasten körde vi burken men jag som vanligt chatade om att vi skulle gå och spela fotboll. Vi körde burken tills typ rasten var slut och sen hade vi matte . Det var as tråkigt fast vi hade lite kul för vi skulle göa någon linje med tal asså alla fick ett varsit pappaer sen skulle man ställa sig i årdig oc typ aa.. Jag stod typ sisst själv :P Brevid mig stod patrik och simon och partade dom är as jobbiga. På lunchen så kollade vi på fotboll. Jag chatde om att spela så jag och felicia gick och fågade ;P Det var inte pinsamt men killarna som va frågade sa inget. När vi såg att max, patrik och simon skulle ta ett mål på andra sidan så sparng vi och tog det för att skooja . Sen så tog vi deras boll och vi hade det ganska kul. Se så skulle vi någon stans för att spela fotboll och bränboll. Vi gick till någon park och så spelade vi fotboll eftersom jag och julia var dom enda tjejerna i vår klass som spelade det så fick vi typ vara ut hela tiden fast vi byte en gång. Jag och chanti vi typ satt och hittade på ish namn till alla och så när vi skulle säga max namn så gick det inte så bra testa själva.. Han vick hetta mix max haha.. Sen så när vi kom till bakca så stod vi och pratade med dom ett tag(max,patrik, simon) Tills dom sa att vi skulle gå hem.. När vi skulle cyckla hem så kom julia på att vi kunnde hälsa på alex elr någon i vår gammla klass . Så vi gjorde det vi träffade av en slump kanske nisse,john, frasse och hugo . Senare när jag hade åkt hem f¨rån alex så skulle jag gå ner och handla såg jag emil .
Jaja jag hoppas ni har haft en skojig dag för det har jag haft :)<33 heddish

Kommentarer
Postat av: jullan

Det var superroligt idag!

Det är som du sa lite jobbigt att läsa länga inlägg,men idag hände det värkligen mycket :D

2009-08-22 @ 08:39:29
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback